ЦЕЙ МОДУЛЬ ДОПОМІГ МЕНІ З’ЯСУВАТИ, ЯК МОЖНА ВИКОРИСТАТИ НАВЧАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ПРОЕКТАХ ТА ЗРОЗУМІТИ ПРИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАПИТАНЬ ПРОЕКТУ:- ВІДРІЗНИТИ НАУКОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІД ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТІ,- З'ЯСУВАТИ ЯКІ ОСНОВНІ ЕТАПИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТОСУЮТЬСЯ ВЧИТЕЛЯ, А ЯКІ - УЧНІВ.ПІСЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ПРЕЗЕНТАЦІЇ Я ЗРОЗУМІЛА РІЗНИЦЮ МІЖ КЛЮЧОВИМИ, ТЕМАТИЧНИМИ ТА ЗМІСТОВИМИ ЗАПИТАННЯМИ.
МЕНІ ЛЕГКО ВДАЛОСЬ СФОРМУЛЮВАТИ КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ У ПЛАНІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ, А ВАЖЧЕ - ЗМІСТОВІ ТА ТЕМАТИЧНІ ПИТАННЯ.СТВОРИЛА "ОПИТУВАЛЬНИК" ДО ТЕМИ "СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ"
Комментариев нет:
Отправить комментарий